SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Sunday 8 May 2016

Jawatan Kosong di Kementerian Pendidikan Malaysia (MOE) - 15 Jun 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Kementerian Pendidikan Malaysia (MOE) Jun 2016 | Jawatan kosong terkini di Kementerian Pendidikan Malaysia (MOE) Jun 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Kementerian Pendidikan Malaysia (MOE) sebagai:

1. PENOLONG PENYELENGGARAAN ALAT DG29 / DG32
2. PENOLONG PENGELOLA DG29

Tarikh tutup permohonan 15 Jun 2016
Lokasi : Putrajaya
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong di Kementerian Pendidikan Malaysia (MOE)

CARA MEMOHON
i. Permohonan hendaklah menggunkan Borang Permohonan Lampiran B yang boleh dimuat turun dari laman web Kementerian Pendidikan malaysia www.moe.gov.my/bptv atau www.bptv.edu.my

ii. Permohonan hendaklah dikemukakan dengan Borang Permohonan Lampiran B yang lengkap yang disertakan bersama-sama Iklan kekosongan jawatan Lampiran A ini ; (salinan fotostat boleh diterima)

iii. Permohonan mestilah melalui Ketua Jabatan masing-maisng mengikut Perintah Am Bab A Perkara 21. Salinan Buku Rekod Perkhidmatan yang dikemaskini, Markah LNPT untuk tiga (3) tahun berturut-turut dan kenyataan Cuti yang telah disahkan perlu disertakan ;

iv. Semua permohonan hendaklah disertakan dengan salinan sijil-sijil kelayakan dan salinan kad pengenalan yang disahkan. 

v. Salinan Surat Lantikan / Surat Kenaikan Pangkat dan Surat Pengesahan dalam Perkhidmatan hendaklah disahkan oleh Ketua Jabatan.

vi. Borang permohonan yang lengkap diisi hendaklah dihantar ke alamat berikut :

Pengarah 
Bahagian Pendidikan Teknik dan Vokasional 
Kementerian Pendidikan Malaysia
Aras 5-6, Blok E14, Kompleks E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62604 Putrajaya
(u.p : Unit Pengurusan Personel Pendidikan) 

Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong di Kementerian Pendidikan Malaysia (MOE) - 15 Jun 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong