SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Monday 4 April 2016

Jawatan Kosong di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS) - 14 April 2016

Jawatan kosong terkini di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS) April 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS) sebagai :

1. PENSYARAH
2. PENSYARAH MUDA

Tarikh tutup permohonan 14 April 2016
Lokasi : Selangor
Sektor : Berkanun / Swasta

Jawatan Kosong di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS)

CARA MEMOHON.
a. Permohonan hendaklah menggunakan Borang Permohonan Jawatan (Akademik) Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor yang boleh diperolehi di Pejabat Bahagian Pengurusan Insan, Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor, Bandar Seri Putra, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan. Borang permohonan juga boleh didapati dengan mencetaknya dari laman web rasmi KUIS iaitu

b. Sila catatkan nama jawatan, bidang pengkhususan di bahagian atas sebelah kiri sampul surat permohonan.

c. Bagi Pegawai Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS) yang berminat untuk memohon, permohonan hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan masing-masing. Sebarang permohonan yang tidak melalui Ketua Jabatan tidak akan dipertimbangkan.

d. Permohonan yang tidak mencatatkan jawatan yang dipohon atau bidang pengkhususan serta dokumen yang tidak lengkap tidak akan diproses.

e. Pemohon-pemohon yang tidak menerima jawapan selepas tempoh 6 bulan dari tarikh tutup iklan adalah dianggap tidak berjaya.

f. Sila kemukakan permohonan kepada :

Ketua
Bahagian Pengurusan Insan
Pejabat Pendaftar
Tingkat 2, Bangunan Pentadbiran
Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS)
Bandar Seri Putra
43000 Kajang
Selangor Darul Ehsan

Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS) - 14 April 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong