SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Monday 28 March 2016

Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Malaysia (UTM) - 11 April 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Universiti Teknologi Malaysia (UTM) April 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Universiti Teknologi Malaysia (UTM) sebagai :

1. JURUTEKNIK KOMPUTER FT17
2. PEMBANTU AWAM GRED H11
3. PEGAWAI KESELAMATAN 41
4. PEGAWAI PENYELIDIK QA41
5. PEMBANTU PERPUSTAKAAN SA17
6. PEMBANTU BELIA DAN SUKAN SA17
7. PEMBANTU HAL EHWAL ISLAM SA17
8. PUSTAKAWAN SA41
9. JURURAWAT MASYARAKAT U19
10. PEGAWAI PERUBATAN UD43

Tarikh tutup permohonan pada 11 APRIL 2016
Lokasi : Johor / Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Malaysia (UTM)

CARA DAN PERATURAN PERMOHONAN :

1. Pemohon hendaklah menggunakan borang permohonan secara atas talian (online) dan melengkapkan semua maklumat semasa permohonan di atas talian termasuk GAMBAR calon melalui laman web UTM.

2. Sila masukkan maklumat yang benar, lengkap dan tepat, bagi permohonan yang tidak lengkap tidak akan diproses dan akan dianggap tidak berjaya.

3. Calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga.

4. Salinan sijil-sijil akademik dan sijil berkaitan perlu DISAHKAN dan hendaklah diserahkan semasa menghadiri temuduga.

5. Pemohon yang tidak menerima sebarang jawatan selepas tempoh enam (6) bulan dari tarikh tutup iklan hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

6. Pemohon yang menggunakan kelulusan Peperiksaan Khas sila mengemukakan permohonan dengan mengisi Borang Permohonan Jawatan UTM yang boleh diperolehi menerusi laman web rasmi Pejabat Pendaftar di www.utm.my/registrar/ dan dihantar secara pos kepada Bahagian Sumber Manusia, Pejabat Pendaftar, Universiti Teknologi Malaysia, 81310 UTM Johor Bahru.

7. Pegawai sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Kerajaan/Badan-badan Berkanun/Kuasa Tempatan hendaklah mengemukakan surat sokongan Ketua Jabatan serta salinan Buku Perkhidmatan dan Laporan Penilaian Prestasi terkini melalui pos kepada Bahagian Sumber Manusia, Pejabat Pendaftar, Universiti Teknologi Malaysia, 81310 UTM Johor Bahru.

8. Penguasaan Bahasa Inggeris yang baik akan diberi keutamaan.

9. PEROKOK ADALAH TIDAK DIGALAKKAN MEMOHON.

DESKRIPSI TUGAS:

Bertanggungjawab dalam melaksanakan tugas-tugas merangkumi penyelenggaraan sistem komputer seperti penyelenggaraan pencegahan dan penyelenggaraan kelengkapan IT serta tugas-tugas penyelenggaraan aplikasi perkomputeran dan operasi sistem dalam sesebuah organisasi.
   
  Sila catatkan No Siri Jawatan untuk memudahkan membuat permohonan
  Sila klik pautan berikut untuk  -Permohonan On-Line-

Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Malaysia (UTM) - 11 April 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong