SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Monday 28 March 2016

Jawatan Kosong Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) - 07 April 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) April 2016 | Jawatan kosong terkini di Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) April 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) sebagai :

1. EKSEKUTIF AUDIT DALAMAN (P5)
2. PENOLONG EKSEKUTIF AUDIT DALAMAN (P6)

Tarikh tutup permohonan pada 07 APRIL 2016
Lokasi : Kelantan
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong di Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK)

Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) telah diperbadankan di bawah Enakmen Pemerbadanan Tahun 1950 yang dipengerusikan oleh Menteri Besar Kelantan.

PMBK merupakan sebuah agensi korporat dan peneraju pelaburan strategik Kerajaan Negeri Kelantan yang berprestasi tinggi dan berwibawa. Ia berperanan untuk mengambil alih, memegang dan membangunkan aset strategik bagi pihak kerajaan negeri.

Dalam menjalankan amanah dan tanggungjawab, PMBK mempunyai kumpulan yang ditubuhkan dalam pelbagai sektor demi memajukan ekonomi negeri Kelantan. Antaranya di dalam sektor perladangan, pertanian, bioteknologi, latihan, pembangunan infrastruktur, perbandaran, perniagaan dan juga kebajikan rakyat di negeri ini.

 Syarat-syarat permohonan jawatan 1 disini

 Syarat-syarat permohonan jawatan 2 disini
Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) - 07 April 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong