SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Thursday 31 December 2015

Jawatan Kosong di Kolej MARA - 12 Januari 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Kolej MARA Kuala Nerang Januari 2016 |  Jawatan kosong terkini di Kolej MARA Kuala Nerang Januari 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Kolej MARA Kuala Nerang sebagai:

1. PENSYARAH

Tarikh tutup permohonan pada 12 Januari 2016
Lokasi : Kedah
Sektor : Kerajaan

jawatan kosong di kolej mara kuala nerang 2016
 jawatan kosong kolej mara kuala nerang




Kolej MARA Kuala Nerang atau ringkasnya KMKN, memulakan operasi dan misi utamanya dalam mendidik anak bangsa bermula pada 1 Disember 1994. Pembinaannya telah menelan belanja sebanyak RM16 juta di dalam kawasan seluas 36 ekar yang terdiri daripada bangunan pentadbiran, bangunan akademik dan kolej kediaman (asrama).

Kolej MARA Kuala Nerang terletak di daerah Padang Terap, Kedah Darul Aman. Seperti pusat IPMa (Institusi Pendidikan MARA) yang lain, kolej ini dinamakan Kuala Nerang sempena lokasinya yang terletak di Kuala Nerang iaitu bandar utama daerah Padang Terap. Pada asal pembangunannya, KMKN mempunyai sebuah pejabat pentadbiran yang bersambung terus dengan dua bangunan akademik utama iaitu blok akademik Utara (kini dikenali sebagai Cemerlang) dan Selatan (kini dikenali sebagai Gemilang), Recreation Center (kini dikenali sebagai Dataran Usahawan), dewan selera, tiga buah kolej kediaman iaitu blok L (kini dikenali sebagai Iman), blok P (kini dikenali sebagai Ikhlas) dan blok Q (kini dikenali sebagai Ikhsan), 4 buah rumah Semi-D setingkat (kini salah satunya didiami oleh Ketua Warden, selebihnya didiami oleh warden), dewan utama, pondok pengawal, perpustakaan dan surau.
Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong di Kolej MARA - 12 Januari 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong