SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Thursday 31 December 2015

Temuduga Terbuka di Syarikat Air Melaka Berhad (SAMB) - 02 Januari 2016

Temuduga terbuka di Syarikat Air Melaka Berhad (SAMB) Januari 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada anak Melaka yang berkelayakan untuk hadirkan diri dalam dalam temuduga terbuka di Syarikat Air Melaka Berhad (SAMB) sebagai Pengawal Keselamatan pada tarikh, tempat dan masa seperti berikut :

JAWATAN :  PENGAWAL KESELAMATAN
TARIKH PEMILIHAN : 2 JANUARI 2016 (SABTU)
TEMPAT : STADIUM HANG TUAH, JALAN HANG TUAH, 75300 MELAKA
MASA : 8.00 PAGI HINGGA 3.00 PETANG

Temuduga Terbuka di Syarikat Air Melaka Berhad (SAMB)

CARA MEMOHON
1. Permohonan jawatan kosong ini hendaklah menggunakan Borang SAMB 1 yang boleh dimuat turun (download) dari Portal Rasmi Syarikat Air Melaka Berhad sahaja dengan melayari http:/www.samb.com.my

2. Semua calon-calon yang berkelayakan mesti membawa Borang SAMB 1 yang lengkap, sijil asal, dokumen berkaitan dan 1 salinan sijil / dokumen semasa menghadiri pemilihan terbuka. (Sebarang dokumen yang tidak lengkap dianggap gagal).

3. Semua calon-calon perlu menjalani Ujian Fizikal, Ujian Kecergasan dan Ujian Kecenderungan yang ditetapkan sepanjang pemilihan berlangsung (pakaian sukan).

Iklan jawatan dan syarat-syarat permohonan jawatan disini
Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Temuduga Terbuka di Syarikat Air Melaka Berhad (SAMB) - 02 Januari 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong