SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Sunday 25 September 2016

Jawatan Kosong Terkini di CIDB - 07 Oktober 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) sebagai :

1. PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT F41
2. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT F29
3. PEGAWAI UNDANG-UNDANG TEKNOLOGI MAKLUMAT L41
4. PENOLONG JURUTERA JA29 

Tarikh tutup permohonan 30 September - 07 Oktober 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

Jawatan kosong di cidb oktober 2016

LATAR BELAKANG
Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) merupakan satu badan berkanun di bawah akta 520 yang telah ditanggungjawabkan untuk membangunkan industri pembinaan di Malaysia.  Pihak CIDB sentiasa berusaha untuk meningkatkan imej industri pembinaan dengan mewujudkan pelbagai program-program yang diperlukan dalam industri pembinaan.

Program Penilaian Keupayaan Dan Kemampuan Kontaktor (SCORE)  yang diperkenalkan oleh Lembaga merupakan satu program khusus yang dibangunkan oleh CIDB dengan kerjasama SME Corp bagi mengukur keupayaan dan kemampuan kontraktor tempatan di Malaysia dan bagi mempertingkatkan imej industri pembinaan bersesuaian dengan kehendak Pelan Induk Industri Pembinaan atau Construction Industry Master Plan (CIMP).

Permohonan jawatan secara online disini
Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong Terkini di CIDB - 07 Oktober 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong