SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Saturday 13 February 2016

Jawatan Kosong Terkini Sebagai Krew Ambulans - 29 Februari 2016

Jawatan kosong terkini di Maha Mas Medic Services Sdn Bhd. Permohonan adalalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Maha Mas Medic Services Sdn Bhd sebagai:

1. Krew Ambulans

Majikan : Maha Mas Medic Services Sdn Bhd
Alamat : No. 6, Jalan Pahang Kecil Off Jalan Pahang, 53200 Kuala Lumpur

Deskripsi/ Tugasan:
Maha Mas Medic Services Sdn Bhd (atau lebih dikenali sebagai Mahamas Ambulance) merupakan salah sebuah Syarikat Perkhidmatan Ambulans Terbesar di Malaysia dan juga syarikat pertama yang Berjaya memperolehi pengiktirafan Pensijilan ISO 9001:2008 dalam perihal Perkhidmatan Ambulans.

Berbekalkan lebih dari 30 unit ambulans, kami mempunyai keupayaan untuk melakukan sebarang tugasan yang diminta oleh Pelanggan kami.

Kakitangan yang berjaya akan diberi tanggungjawap untuk menguruskan, mengawalselia, dan memandu ambulans dalam memberikan perkhidmatan-perkhidmatan berasaskan ambulans kepada pelanggan dan Penguna Akhir syarikat ini. Perkhidmatan-perkhidmatan tidak hanya terhad kepada Pemindahan Pesakit dari Hospital, malahan juga termasuk Perkhimatan Tunggu-Sedia di perbagai lokasi di seluruh Semenanjung Malaysia.

Syarat dan kelayakan :

- Graduan ( Paramedik, Pembantu Perubatan, Jururawat Berdaftar )

- Mempunyai Lesen Memandu Kenderaan.

- Bersedia untuk di tugaskan di kawasan projek Syarikat.

- Lelaki dan Wanita berumur 22 tahun keatas.

- Mahir berkomunikasi dengan baik dalam bahasa Malaysia dan Inggeris.

Cara Memohon :
Individu yang berminat boleh mengemukakan resume anda kepada:

mahamasmedic@gmail.com

ATAU HADIRI TEMUDUGA TERBUKA SECARA "WALK-IN" DI ALAMAT DI BAWAH (hari bekerja sahaja)

Maha Mas Medic Services Sdn Bhd
No. 6, Jalan Pahang Kecil Off Jalan Pahang, 53200 Kuala Lumpur

Tel: +603-4024 8999, +603-4024 9099 Fax: +603 4022 9044

Link website : http://mahamasmedic.com.my/

Negeri : Kuala Lumpur
Tarikh tutup permohonan pada 29 Februari 2016

Jawatan Kosong

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak Maha Mas Medic Services Sdn Bhd ini. Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda kepada facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://myjobelist.blogspot.com/p/submit-job.html .
Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong Terkini Sebagai Krew Ambulans - 29 Februari 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong