SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Tuesday 23 February 2016

Jawatan Kosong di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) - 25 Februari 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Tun Ghafar Baba Mac 2016 | Jawatan kosong terkini di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Tun Ghafar Baba Mac 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Tun Ghafar Baba sebagai :

1. PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN SISWAZAH 

Tarikh tutup permohonan pada 25 FEBRUARI 2016
Lokasi : Melaka
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM)

Syarat Lantikan 

1. Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut : 

a) Wargangera Malaysia ;
b) Berumur tidak kurang daripada 18 tahun dan tidak melebihi 45 tahun pada tarikh iklan jawatan. 
c) (i) mempunyai Ijazah yang berkaitan dalam bidang di atas dari universiti tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan ; 

ATAU 

ii) Ijazah Sarjana Muda dari universiti-universiti tempatan atau kelayakan yang diiktiraf dengannya atau lain-lain kelayakan perguruan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan. 

DAN 

iii) Kepujian Bahasa Melayu (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan ayng diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan. 

CARA MEMOHON

Calon-calon yngn berminat sila kemukan permohonan bertulis dan hantar ke Pejabat Pentadbiran MRSM Tun Ghafar Baba Jasin dengan menyertakan resume, salinan sijil-sijil kelulusan, kad pengenalan dan surat beranak yang disahkan beserta gambar serta lain-lain berkaitan dan alamatkan kepada :-

PENGETUA
MAKTAB RENDAH SAINS MARA TUN GHAFAR BABA
JALAN SIMPANG KERAYONG
77000 JASIN
MELAKA

No. Telefon : 06-5291443 / 06-5291677

Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) - 25 Februari 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong