SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Saturday 13 February 2016

Jawatan Kosong di Institut Kemahiran MARA - 17 Februari 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Institut Kemahiran MARA Februari 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon jawatan kosong terkini di Institut Kemahiran MARA sebagai :

1. PENOLONG JURUTERA JA29
2. PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN SISWAZAH

Tarikh tutup permohonan pada 17 FEBRUARI 2016.
Lokasi : Pahang
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong di Institut Kemahiran MARA

IKM TSYA merupakan singkatan kepada INSTITUT KEMAHIRAN MARA TAN SRI YAHAYA AHMAD dimana MARA juga merupakan singkatan kepada MAJLIS AMANAH RAKYAT. IKM TSYA terletak di Negeri Pahang Darul Makmur di daerah Pekan tempat kelahiran Perdana Menteri Malaysia yang kedua iaitu Tun Abdul Razak bin Haji Dato' Hussein dan Perdana Menteri Malaysia yang ke-enam iaitu Dato' Sri Mohd Najib bin Abd Razak.

IKM TSYA telah dirasmikan oleh Kebawah Duli Yang Maha Mulia Pemangku Raja Pahang Tengku Mahkota iaitu Tengku Abdullah Ibni Sultan Haji Ahmad Shah Al Musta'in Billah pada 19hb Februari 1985 bersamaan 29hb Jamadilawal 1405 Hijrah.

Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong di Institut Kemahiran MARA - 17 Februari 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong