SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Thursday 12 May 2016

Jawatan Kosong di Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA) - 23 Mei 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA) Mei 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA) sebagai :

1. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN / OPERASI)

Tarikh tutup permohonan pada 23 MEI 2016
Lokasi : Seluruh Malaysia
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong di Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA)

CARA MEMOHON
a. Permohonan jawatan koosng ini hendaklah menggunakan perkhidmatan online melalui sistem ejobs dengan melayari web www.felda.net.my. Hard copy atau resume tidak diterima.

b. Permohonan daripada pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat dalam kerajaan, Badan Berkanin atau Kuasa Kuasa Tempatan hendaklah melalui Ketua Jabatan masing-masing dengan menyertakan salinan Laporan Penilaian Prestasi dan Kenyataan perkhidmatan yang telah dikemaskini

CATATAN
a. Hanya calon-calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil untuk temuduga. Calon-calon tidak menerima jawapan selepas tiga (3) bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap bahawa permohonan mereka tidak berjaya.

b. Penempatan perkhidmatan bagi Gred NX17 ini adalah untuk seluruh Semenanjung Malaysia dan Sabah / Sarawak.

c. Sebarang pertanyaan sila hubungi talian FELDA 03-2191 2320 / 2177 / 2176


Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong di Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA) - 23 Mei 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong