SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Thursday 12 May 2016

Jawatan Kosong Pemandu di Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) - 18 Mei 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) Mei 2016 | Jawatan kosong terkini di Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) Mei 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) sebagai :

1. PEMANDU

Tarikh tutup permohonan pada 18 MEI 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong di Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP)

CARA MEMOHON
Calon-calon yang berminat perlu mengemukakan permohonan dengan menyatakan jawatan yang dipohon beserta dokumen seperti berikut :

Resume
Salinan Kad Pengenalan
Salinan Surat Beranak
Salinan Penyata Gaji Terkini
Salinan Sijil SRP / PMR
Salinan Lesen Memandu
Salinan Sijil Kokurikulum

Calon-calon yang berminat perlu mengemukakan permohonan dengan menghantar dokumen yang lengkap melalui emel ke recruitment@epf.gov.my selewat-lewatnya 18 Mei 2016. Hanya permohonan yang lengkap sahaja akan diproses.

Semua permohonan adalah SULIT dan hanya calon yang disenaraipendek sahaja akan dihubungi. Permohonan tuan/puan adalah dianggap TIDAK BERJAYA sekiranya tidak menerima sebarang maklumbalas daripada KWSP selepas 3 BULAN dari tarikh iklan ditutup.

Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong Pemandu di Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) - 18 Mei 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong