SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Friday 13 February 2015

Jawatan Kosong Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) - 23 Februari 2015

Jawatan kosong terkini di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) Februari 2015. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) sebagai :

1. Ahli Muzik - Pengarah Muzik (kontrak)

UMUR  :  Calon-calon hendaklah berumur tidak kurang 18 tahun dan tidak melebihi 54 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan.

dbkl


CARA MEMOHON :

(i) Kelayakan dan syarat permohonan jawatan kosong ini boleh didapati dengan melayari laman web rasmi Dewan Bandaraya Kuala Lumpur iaitu www.dbkl.gov.my dan permohonan hendaklah dikemukakan secara ONLINE SAHAJA dengan menggunakan Sistem ePengambilan DBKL (apps.dbkl.gov.my/epengambilan)

(ii) Pemohon-pemohon yang mempunyai Ijazah atau Sarjana luar negara dan Institut Pengajian Tinggi Swasta hendaklah menyemak pengiktirafan Ijazah atau Sarjana di laman web http://pengiktirafan.jpa.gov.my

(iii) Pemohon TIDAK PERLU MENGHANTAR salinan Sarjana, Ijazah, Sijil-sijil atau resume sehingga dihubungi untuk temuduga.

CATATAN :

(i) Permohonan yang lengkap sahaja akan diproses.

(ii) Permohonan yang lewat diterima tidak akan dilayan.

(iii) Hanya calon-calon yang layak selepas disenarai pendek sahaja akan dipanggil temuduga.

(iv) Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas ENAM (6) bulan dari tarikh tutup iklan hendaklah menganggap permohonan tuan/puan tidak berjaya.


Tarikh Tutup Iklan               :  23 FEBRUARI 2015 (ISNIN)

Muat turun iklan jawatan dan syarat permohonan disini
Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) - 23 Februari 2015 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong