SUPPORT KAMI
Sekiranya anda merasakan laman kerja ini banyak membantu dan memberikan manfaat kepada semua, mohon supaya anda like dan share ke wall anda. Sila like dan share kami dibawah. Terima kasih.

Wednesday 28 September 2016

Jawatan Kosong Terkini di MATRADE - 05 Oktober 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (MATRADE) Oktober 2016 | Jawatan kosong terkini di Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (MATRADE) Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun keatas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (MATRADE) sebagai:

1. PENOLONG TEKNOLOGI MAKLUMAT F41
2. PEGAWAI EHWAL EKONOMI E41
3. PEMBANTU TADBIR KEWANGAN W19
4. PERANGKAWAN E41
5. PUSTAKAWAN S41
6. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) N19
7. PENOLONG PEGAWAI EHWAL EKONOMI E29

Tarikh tutup permohonan 05 Oktober 2016
Lokasi : Pelbagai Negeri
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong di MATRADE Oktober 2016

LATAR BELAKANG

Pada tahun 1993, YAB Perdana Menteri, Dato’ Seri Dr Mahathir bin Mohamad telah melancarkan penubuhan Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia atau MATRADE di Kuala Lumpur. Turut hadir di majlis pelancaran tersebut ialah Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Dato’  Seri Rafidah Aziz dan Ketua Esekutif Kumpulan Sime Darby, Tan Sri Tunku Ahmad Yahya. MATRADE  ditubuhkan melalui satu akta dan berkuatkuasa pada 1 March 1993 dan di pengerusikan oleh Tan Sri Tunku Ahmad Yahya. MATRADE  merupakan perbadanan di bawah Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri merupakan penghubung di antara syarikat-syarikat Malaysia dengan pasaran antarabangsa. Sebagai agensi penggalakan perdagangan kebangsaan, MATRADE yang di sokong oleh rangkaian pejabat di 31 bandaraya utama di dunia menawarkan pelbagai kemudahan dan perkhidmatan untuk membantu syarikat Malaysia memperoleh peluang-peluang eksport. 

Jom follow kami di facebook sekarang dan dapatkan info terkini terus ke wall facebook anda
Jawatan Kosong Terkini di MATRADE - 05 Oktober 2016 Rating: 4.9 Diposkan Oleh: Jawatan Kosong